Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Vége a primalnak

Az őskor király

2017. január 09. - Hopsz92

Cubes,

Ez a poszt még a nagy leállás előtt íródott vala meg, ám sose került ki az internet nagy játszó terére, egészen mostanáig. Szóval feel the Primal.

 

Na szóval sikerült végig tolni a Far Cry Primal-t, de még hozzá olyan szinten, hogy meg is lett az első platina trophy a PS4-n. 

Ha egyszóval kéne jellemeznem az egészet akkor az vagy a KIRÁLY vagy valamelyik szinonimája lenne - na nem a királynak mint uralkodónak, bár az is illene rá, mert tematikájában egyed uralkodó az is tuti - na szóval nagyon ott van a gamma.

Sok negatív kritika érte a címet, hogy nem tud újat mutatni a Far Cry széria már - khmmm az őrkorban van - meg nagyon rövid - de annál élvezetesebb szerintem - és hogy nincs semmi sztorija - még mindig hahó, őskor. Ne várjunk már világ rengető csavaros-fordulatos történetet az őskorban. Ott mi volt a lényeg? Éld túl és ha lehet még legalább 1 társad. Pont. Ehhez képest nagyon jó kis kerete van a dolognak.

Nem fogok most konkrét tesztet és bemutatást írni róla, abból van elég már, még videók is dögivel. 

Hanem a saját véleményemet, érzésemet adnám most közre egy rövidke szösszenetben.

Számomra az egész játék és a nagyjából 24 óra amit beleöltem az egy varászlatos utazás volt, egy régi világba, amit így még nem láthattam. Voltak, vannak dok filmek az őskorról, tanulunk is róla - legkönnyebb rizsa töri tétel, mi? - de átélni,egy azt, ahogy egy ősember küzd a fennmaradásért és a törzséért, hogy ne egyék - se állat se ember - az egy hihetetlen dolog. 

Ehhez hozzá tartozik, hogy a grafika gyönyörű, és ez nagyban segíti a beleélést,erre rájön még az, hogy a világ él, lélegzik. Volt, hogy csak percekig néztem ahogy lemegy a nap, sötétedik minden, és előjönnek az éjszakai tapírok és a kevésbé vegán farkasok, majd elkezdenek a vadászni az előbb említett tapírra. Eszméletlen, ahogy tényleg egy működő  ökoszisztémát raktak össze nekünk. (Az egymással harcoló barlangi medvénél kevés őrületesebb  dolog van) 

Minden helyén van a játéknak, a craft-rendszer és a hozzá tartozó gyűjtögetés - ami tud unalomba fulladni, de ez minden ilyennek a rákfenéje - a fegyverek és eszközök - 40 yardról fejbe nyilazni valakit, élet érzés - a fejlődő, növekvő falu, a vadászat, na és persze a kardfogú-tigrisen való lovaglás - vagy tigrisezés, kinek mi. 

Szerintem ez a játék megér egy végigpörgetést, már maga a világ miatt is, és az érzésért. Nagyon jó lenne, ha érkeznének hozzá DLC-k, kiegészítők, pl. egy új meghódítandó terület ( egy sivatag például, bár az ki akarja uralni) és nem veszne a feledés homályába. Illetve más kiadó is rámehetne erre az őskori témára, kevés játék van ebben a szférában, pedig van benne potenciál.

1 szó mint nyíl az Udam fejében, Az őskor király.

Ui.: a borz a legkeményebb őskori állat, jó ha tudjátok ( simán neki ment a kardfogúnak is, igaz belehalt)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr868635528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása