Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Diablo III- Pet Master

2018. január 10. - Hopsz92

HI Cubes,

Ilyen még nem történt velem Diablo III-ban pedig elég régóta nyüstölöm a kicsikét. Szóval az volt, hogy nyomom szépen a season 12-t az aktuális karimmal (Barbár) és az egyik barlangban ismerős hang üti meg a fülem. Egy goblin. 

diablo-3-wallpapers-4.jpg

Eleve szeretem a kis mocskokat levadászni, de erre nem számítottam.Ilyen kinézetűvel még nem hozott össze a sors. Narancssárga és elég árulkodó névvel, hogy vajon mit is dobhat: Pet Master. 

Nosza, le is gyilkoltam szépen kegyetlenül, és tényleg egy pet volt a loot a kis drágától. A kis szerzemény alább látható képen is. 

pet.jpg

Nem is tudtam, hogy petet így is lehet szerezni, azt hittem hogy ezeket kiszedték és csak season rewardként lehet. De nem. Tessék vadászni a Pet goblint ha akarsz egy újabb hű aranygyűjtő kis aranyosságot (Hehe Butcher).

A kecskenémber legyen veletek. Bye bye.

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr8113586409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása