Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Bloodborne - END

Első souls game pipa

2017. december 23. - Hopsz92

Hi Cubes,

Végre ez a pillanat is eljött. Elég régóta van meg eme ékes game,és csak most karácsony előtt jutottam el oda, hogy végig vigyem. Felejthetetlen kaland volt ez az utazás, és nem mondom, okozott jó pár kellemetlen pillanatot és álmatlan éjszakát.

bloodborne_20171226121309.jpg

Nem a Bloodborne volt egy első souls típusú játékom, még anno a Dark Souls 1-el kezdtem el az ismerkedést a szériával, de sose jutottam el a végéig. De tapasztalatnak jó volt, és még is a Bloodborne-t az első bossnál ( ami mint később kiderült csak opcionális volt) majdnem abba hagytam, annyira nem akart menni. Talán a pajzs hiánya, talán az agresszívabb és gyorsabb játékmenet miatt, a fene se tudja. Aztán még is vissza-vissza csábított és az első győzelem után nem volt megállás.

bloodborne_20170824224553.jpg

A játékmenet, a harcik intenzitása, a területek és a lore - amit jó souls gyermekként nem köt orrunkra, hanem magunknak kell felfedezni, kiolvasni a sorok közül. Érdemes ezt megtenni vagy legalább megnézni egy videót, elolvasni egy cikket, mert nem semmi történetet rittyentettek köré - ez mind mind olyan erővel ragadja meg az egyszerű halandót, hogy nem tud szabadulni tőle, és még még akar ebből  misztikummal átitatott remekműből.

bloodborne_20170824192941.jpg

Ejtsünk még szót az izgalmas harcot lehetővé tevő fegyverzetről is. Szép számmal akad benne bökő, és Tricky weapons révén, mindegyiknek kettő állása van. Még hozzá annyira trükkösek, hogy egy rövid kardból, seperc alatt egy hatalmas kalapács lesz, vagy egy szablyából egy bitang nagy kasza. Így valójában kétszer annyi fegyver van benne, mint amennyi darab ténylegesen van. A váltásoknak hála, fegyver csere nélkül váltogathatsz harc stílust és ha jól időzít az ember vadásza, akkor a váltás alatt egy speciális támadást is el lehet indítani.

bloodborne_20170826220946.jpg

Ennek a műnek köszönhetem, hogy annyira megszerettem a souls gameket és az összeset ki akarom vinni, teljesen, mint ahogy őt is. Minden Boss-t megöltem, minden terület meg volt, és a DLC is pipa - áh a jó kis DLC, hányszor is kellett visszamennem farmolni mert az egyszerű mobok is kivégeztek nem hogy a Boss-ok - szóval mondhatnám, hogy 100%, de nem, mivel hogy...

Következőkben SPOILER-t tartalmazó írás következik, tovább olvasni csak saját felelősségre.

... a játék három befejezést tartalmaz, és a végső boss harcok száma is attól függ, hogy melyik endinget sikerült elérni. Én első neki futásra mazochista módon  tripláztam és mindhárom boss-al megküzdöttem a végén, csak hogy "jó" legyen nekem. Egész jól vettem az akadályt, Vergo Wet Nurset  - isten mentsen egy ilyen dajkától, bár elég karja van egy szülőosztályni csecsemőhöz - például first shootoltam. (tuti new game+ban megszivatt). Gehrman viszont rendesen megdolgoztatott, sokadjára lett csak meg.  A harmadik, Moon Presence azontúl, hogy a szívbajt hozta rám, másodjára meg lett. Lehet a DLC miatt rendesen fel voltam tápolodva. 

bloodborne_20171223222501.jpg

Minden esetre, mindhárom fight eszméletlen volt, végig olyan feszkóban voltam és az érzés (bloodgazmus) mikor sikerült győzni, leírhatatlan. Azt tapasztalni kell.

bloodborne_20171223214911.jpg

Szóval, most jön a new game + a másik két endingért, és a platináért, mert ez a game megérdemli, és addig nem nyugszom még meg nem szerzem az utolsó trophy-t.

Fear the old blood, Cubes.

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr4313535499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása