Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Infamous: Second Son: END

Az elemekkel játszó

2017. május 30. - Hopsz92

Welcome Cubes,

A vizsgaidőszak egy vicces állatfaj, és nem barátja se a gamingnek se a mozizásnak, de azért igyekszik az ember. Így azért csak sikerült még egy régóta tervezett címet végig vinnem. Ez az Infamous nextgen része a Second son.

Sajnos, lévén, hogy az oldgen szériában Xboxon nyomultam (tudom shame on me) ez a széria teljesen kimaradt nálam, szóval totálisan újként csöppentem bele a dolgokba. Az előzményeket a játék az elején nagyvonalakban elmondja, elég egyértelmű a szitu,  vannak spéci képességgel rendelkező emberek, és tőlük félni kell, de van a jó és szolgálatra kész speciális egység ami védi az átlag ember testi épségét. Oké, értem, na de ehhez hogy jön az ép mesterien grafitit pingáló lázadó tini? 

infamous_second_son_20170206201949.jpg

Rögtön ki is derül a játékban, úgy hogy nem sokkal a grafiti felfújása után füstbe borul minden, úgy értem tényleg minden, még a karakter is. Szóval így jön a képbe, egy jó kis bunyó okán mi is ilyen spéci emberek leszünk, azaz Conduit-ok. Királyság, vagy még se. Mivel e  miatt a törzsünk és barátaink nem éppen önszántukból kapnak pár aszfalt pircinget, még hozzá ingyen a jótétlélek DUP vezetőjétől. Szóval  a sztori meg van, megyünk bosszút állni, és kicsit szórakozni az új erőnkkel Seatle városában.

Mi  a véleményem a játékról? Nekem bejött, nincs túl bonyolítva az tény, de élvezetes, a tipikus gyűjtögetni valókat is sikerült kicsit feldobni, én például a grafitiket nagyon szerettem, tök ötletesek. A több félem elemi erő megszerzése is nagyon jó, mindegyik más fajta harcstílust követel meg tőlünk. Nekem személyes kedvencem a Neon lett. 

Itt is megjelenik a jó és a rossz irány, és ezek hatással is vannak a képességeinkre, és a játékmenet illetve megítélésünkre is. Karmát ez ellenfelek legyőzésének módja (semlegesít, kivégez) és a sztori szempontjából lényeges döntésekkel lehet szerezni, illetve vannak a városban még emberek akik segítése vagy megölése is karmát ad. infamous_second_son_20170207234528.jpg

A város, na lévén h open world a game, kapunk egy teljesen bejárható várost, ami lényegében okés is lenne, de szerintem kicsit kicsi lett és élettelen.  Van egy trófea ami szerint 5 kocsit kell 5 másodperc alatt elpusztítani, na én 20 percig vártam míg összegyűlt 5 autó egymás közelében. Vmi kis interakció van a lakosságban mikor megjelenünk, tapsolnak, félnek, videóznak, attól függ milyen a karma szintünk. Szóval míg más open worldban szeretek csak úgy mászkálni elveszni a tájon, randarílozni, itt ez a késztetés nem volt meg, csak annyira kalandoztam hogy összegyűjtsem mit kell. Ezt a részét sajnálom, mert azért neon csíkként vígig futni a városon elég menő dolog azért.

A sztori, nincs túlbonyolítva, de azért elég érdekes tud lenni, és van benne 1-2 csavar és érzelem is, de nem egy oszkár díjas mű. De alapnak teljesen jó.

Platina sajnos még nincs meg, ahhoz végig kellene tolni még1szer rosszként és experten, de az újrajátszhatósági faktora nem nagy sajnos. Kiváncsi vagyok a rossz döntésekre, de csak e miatt nem éri meg megint összeszedni az összes pontot, és kitakarítani a DUP-t a városból hogy maxos legyen a karakter, ami azért szerintem expert szinten nem árt.

Szóval, aki még nem tette az nézze meg milyen is fiatal avatar...akarom mondani Conduitnak lenni Seatleben, csalódni nem fog.

Ez itt a kocka fellegvár,  a CubeZone, sziasztok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr6912510047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása