Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Kalózkodjunk Assassin Módra

Assassin's Creed® IV Black Flag

2017. augusztus 10. - Hopsz92

Szevasztok Cube társak,

Szokásomhoz híven jó lassan de engem is elért az Assassin mánia. Valahogy ez a széria az nagyon kimaradt az életemből. Az eggyel játszottam de monotonítását az újdonságnak számító parkour mozgás se tudta elfelejtetni. 

Erről a részről viszont annyi jót hallottam, hogy rászántam magam is belevágok. Elvégre a Karib-tenger elég menő hely, a Karib-tenger kalózai szintén menőek, az orvgyilkosok meg aztán főleg azok. Ezek együtt meg hát na, szerintem szavunk sincs erre a menőségre.

Vitorlát bonts!

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr3413206973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása