Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Brick Headz II

Villám gyorsan összeraktam Villámot

2018. március 01. - Hopsz92

Hi Cubes,

Megint beszabadultam a LEGO boltba, de jól viselkedtem így csak egy újabb Brick Head-el tértem haza. A kedvenc karakterem az Igazságligájából Batman után (bár a sorozattal és a filmmel is voltak/vannak fenntartásaim). Attól még imádom, és örülök h kiadták kocka fejként is. Let's the building begin.

flash_brick_head.jpg

lego_flash_01.jpg

lego_flash_02.jpg

lego_flash_03.jpg

Imádom, hogy minden Brick Head-nek van agya. Zseniális.

lego_flash_04.jpg

lego_flash_05.jpg

Még a maszk kis villámja is meg van.

lego_flash_06.jpg

És kész a kis drága.

lego_flash_07.jpg

Egy újabb LEGOval és élménnyel lettem gazdagabb, de itt nem állunk le. Már meg van a következő kiszemeltem is.

Stay strong,

Cubes

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr1713913266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása