Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Need for Speed Payback Official Reveal Trailer

vagy inkább Fast and furious: the game

2017. június 04. - Hopsz92

Yo Cubes,

Egy év kihagyás után idén újra NFS. Ennek most örüljünk? Hát én igen is meg nem is. A szériába én viszonylag későn, az 5 körül csatlakoztam be, de a Most wanted rész vett meg teljesen, azóta sajnos csak lefele megy a színvonal. Volt egy-kettő ígéretesnek tűnő cím, de mind felejthető volt. 

Ez az új a Run epizódban behozott sztori központúságot igyekszik újra elővenni. Viszont ebből sikerült, legalábbis az első előzetes után, egy Fast and furious játék klónt összehozni. Ami hát valljuk be, ahol az is tart, nem éppen egy nyerő ötlet. 

Én személy szerint jobban örültem volna, ahogy erről szó  is volt, egy Underground 3-nak. Abban még igazán szabad kezet kaptunk a tuningolásban, nem pedig sémák alapján, mint ott ahol volt egyáltalán. 

No mind1, Novemberben kiderül, mit alkottak az új NFS-ben, a Paybackben.

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr4912563273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása