Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Szezonális Démon vadász

Első Diablo III szezonom

2017. augusztus 19. - Hopsz92

Démonos délutánt nektek kedves Cube-ok,

Végre sikerült, el se hiszem, annyi, megannyi órányi game, energiát nem sajnálva toltam, öltem, lőttem a démonok és fenevadak hadát de végre meg van. 11. Diablo 3 szezon demon hunter szezon setje. 

Biztos vagyok, hogy sok olvasómnak, vagy amennyi van, nem jelentett nagyobb gondot ez a szint elérése, és inkább a coungest meg a többi nehezebb challenget hajszolta, de számomra ez egy szép teljesítmény. 

nulláról, időre felvinni tourment V-re egy karaktert, ilyet még nem csináltam, és csak a storit vittem mindig végig, haverokkal. De megérte. Nézzétek milyen badass lett, a sárkány meg ultra menő. Sikerült a legerősebb karaktert összerakni, úgy darált a végén már mint egy jól megtermett fűnyíró a tulaj lábát. Jó volt nézni. 

Tuti, hogy nevezek a következőre is, de vajon milyen kaszt legyen az?

 A Geek legyen veletek

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr1513207221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása