Geekben utazunk

Bone Industries

Bone Industries

Szamurájkodjunk - Nioh

Black Friday strike again!!4!

2017. november 24. - Hopsz92

Welcome Cubes,

Hát úgy esett, hogy beesett egy Nioh is Black Friday alatt. Egyáltalán nem volt tervezve, mármint a game már jó rég óta, demoval is toltam, de még vártam, hogy beszerezem, úgy is még a Bloodborne-t és a Dark Souls 3-mat is ki kell végeznem, meg jön elvileg a complete edition is (tudom storeban már van, de ez nekem lemezesen kell).

De aztán ma reggel hát mi nem történ egyszer csak szembe jött velem egy facebook poszt, hogy igen jó áron lehet beszerezni egyes helyeken, le is csekkoltam, és tényleg. Nem kicsit volt szimpi az ár, így élve a modern technika lehetőségeivel, meg is rendeltem munkába menet, személyes átvétellel. Rá nem sokára hívtak is, hogy akár most is mehetek már érte. Mit ne mondjak, lassan telt le az a nyolc óra munka így pénteken. Éljen a mobilnet és társai.

img_20171124_184656.jpg

Ez után jött csak a legjobb, mivel főleg azért nem vettem meg, mert vártam complete edition lemezes változatára, szerettem volna a DLC-ket is hozzá. Hát lás csodát a ps store Black Friday akció keretében azt is kegyetlenül beakciózták. Hát landolt is a virtuális kis kosárkámban.  Így szereztem meg lemezesen de az összes DLC-vel jóval áron alul a harmadik souls típusú játékomat. Szóval kétszeres, vagyis már háromszoros (lego) hurrá ennek az itthon kicsit kiherélt de hasznos amerikai hagyománynak. 

Kezdődjön a szamurájkodás, a japanese story.

Sayonara Cubes

A bejegyzés trackback címe:

https://cubezone.blog.hu/api/trackback/id/tr2413372257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása